Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 113 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení IS firmy a návrh změn
Kácel, Jakub ; Kácel, Miloslav (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou podnikových informačních systémů (ERP – Enterprises Resource Planning) a jejich inovací, respektive inovací informačního systému konkrétní firmy. Jejím hlavním cílem je analýza stávajícího informačního systému v návaznosti na podnikové procesy a vyhodnocení pro firmu nejlepšího možného řešení.
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
Knihovna vzorů Petriho sítí
Hanák, Martin ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením modelů pomocí formalismu Objektově orientovaných Petriho sítí (dále jen OOPN). Rozebírá význam a možnosti tohoto formalismu a ve své druhé části se snaží identifikovat užitečné nebo často se opakující vzory. Tyto vzory jsou inspirovány konstrukcemi klasických programovacích jazyků. Jde především o manipulaci s daty a řízení běhu programu. Nalezené vzory popisují a diskutují možnosti modelování takových konstrukcí pomocí OOPN.
Studie štíhlé výroby ve vybraném výrobním provozu a její implementace
Kašpárková, Helena ; Ing. Josef Otrhálek. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností zlepšení pracovních procesů ve společnosti působící ve Zlínském kraji. Převážná část produkce se skládá z výroby elektronických komponentů do automobilového průmyslu. Pro neustálý tlak na zlepšování výrobních procesů se autorka zaměřuje na pozorování pracovního dne zaměstnance na pozici skladník, obsluha manipulačních vozíků. Z materiálů získaných při provedeném pozorování byly navrženy možnosti zefektivnění procesů nutných k zachování plynulosti výroby.
Návrh a implementace modulu informačního systému
Marečková, Veronika ; Šebestová, Monika (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výběr vhodného systému pro vnitřní firemní proces žádanek. Výstupem mé práce bude aplikace pro žádanky obecné. První část obsahuje teoretické pojmy. V druhé části jsou základní informace o firmě a možném řešení. Třetí část pak popisuje vytvoření aplikace.
Optimalizace procesu v oddělení zákaznické podpory
Veselý, Lukáš ; Vobecký, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací procesu eskalace v oddělení zákaznické podpory firmy Centrum služeb s.r.o. Obsahuje analýzu současného procesu a teoretická východiska pro návrh nového řešení. Návrhem řešení je implementace webové aplikace, která proces automatizuje a snižuje tak dobu vyřešení zákaznických požadavků.
Návrh zlepšení procesů v centru sdílených služeb
Krejčiříková, Zuzana ; Vlček, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem zlepšení procesů v centru sdílených služeb. V první části jsou popsána teoretická východiska, které jsou použité pro následující analýzu a návrh. V analytické části práce je zmapován proces účetním oddělení dodavatelských faktur a identifikace problematických částí procesu. Na základě analýzy je vytvořena návrhová část, kde je navržen projekt na implementaci workflow a jeho hodnocení.
Automatizace administrativy ve společnosti Minerva Boskovice, a.s.
Kaucký, Michael ; Bernadová, Ladislava (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je posouzení soudobého stavu vnitropodnikové administrativy společnosti Minerva Boskovice a návrh zcela nového řešení. Práce obsahuje analýzu a návrh realizace s využitím různých v současnosti dostupných informačních systémů.
Návrh a implementace CRM systému pomocí low-code platformy ve firemním prostředí
Obrtlík, Josef ; Mates,, Vojtěch (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření funkčního CRM systému ve webovém rozhraní aplikace SystemBaker ve firemním prostředí – konkrétně pro firmu Mathesio s.r.o. V teo-retické části jsou vysvětleny pojmy a technologie, které je třeba znát k úplnému porozu-mění pozadí vyvíjené aplikace. Poté jsou představeny možné formy vývoje dané aplikace, které slouží pro pozdější zhodnocení ekonomických přínosů vývoje. V praktické části je popsána databázová struktura, případy užití a funkční řešení dané aplikace a následně ekonomické zhodnocení přínosů stylu tohoto vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 113 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.